Laskuri: Verkkomaksuvälittäjien hintavertailu

Laskuri: Verkkomaksuvälittäjien hintavertailu

Mitä maksaa Klarna Checkout, Paytrail tai Visma Pay? Onko olemassa edullisempia vaihtoehtoja? Alla olevalla hintalaskurilla voit helposti arvioida maksuvälityksen kulut ja vertailla eri maksuvälittäjien palvelupalkkioita. Verkkomaksujen vertailu – laskuri 1. Arvio verkkokaupan ostojen määrä kuukaudessa 1.1. Ostotapahtumien määrä jossa maksutapa on verkkopankki 100 1.2. Ostotapahtumien määrä jossa maksutapa on luottokortti

Mitä maksaa Klarna Checkout, Paytrail tai Visma Pay? Onko olemassa edullisempia vaihtoehtoja?

Alla olevalla hintalaskurilla voit helposti arvioida maksuvälityksen kulut ja vertailla eri maksuvälittäjien palvelupalkkioita.

Verkkomaksujen vertailu - laskuri

1. Arvio verkkokaupan ostojen määrä kuukaudessa

50tapahtumaa
0tapahtumaa200tapahtumaa
50tapahtumaa
0tapahtumaa200tapahtumaa
50tapahtumaa
0tapahtumaa200tapahtumaa

2. Arvioi ostojen keskihinta

100euroa
0euroa500euroa

Useimpien verkkokauppiaiden on kätevintä käyttää verkkomaksujen välittäjää verkkokaupan maksuliikenteen hoitamisessa. Maksuvälittäjä mahdollistaa eri maksutapojen, kuten luottokorttien, verkkopankkimaksujen ja mobiilimaksujen käytön verkkokaupassa yhdellä sopimuksella.

Maksunvälittäjän perivät palvelusta tietysti palvelupalkkion. Palkkiot koostuvat yleensä kuukausimaksusta, transaktiomaksusta, provisiosta ja erilaisista lisäpalveluista.

Suosituimpien verkkomaksuvälittäjien hinnoissa ei ole suuria eroja. Aloittelevalle verkkokauppiaalle kuukausimaksuton palvelu voi olla hyvä ja huokutteleva vaihtoehto, mutta myyntimäärien kasvaessa kuukausimaksuttomien pakettien suuremmat provisiot nostavat kokonaiskulut kuitenkin korkeammiksi.

Oheisella laskurilla voit vertailla eri verkkomaksuvälittäjien veloittamia palkkioita. Laskurissa on vertailussa Paytrail, BlueCommerce, Klarna Checkout, Svea ja Visma Pay. Laskurissa on ainoastaan vertailtu pankki- ja luottokorttimaksujen kuluja. Laskurista puuttuu näin esim. mobiilimaksut, osamaksut ja laskut. Laskurissa käytetyt hinnat perustuvat palveluntarjoajien nettisivuilla julkaistuihin hintoihin maaliskuussa 2024 (Paytrail, Bluecommerce, Klarna, Svea, Visma Pay).

Laskurin tulokset ovat suuntaa antavia ja suosittelemme varmistamaan hinnat maksuvälittäjiltä. Laskurissa ei ole myöskään huomioitu yksittäisiä poikkeuksia, kuten esimerkiksi joiden maksun välittäjien perimään korkeampaa provisiota American Express -luottokortilla tai Nordean -verkkopankilla maksettaessa.

Laskurissa käytetyt hinnat

Klarna Checkout hinnat

Perusmaksu: 0 € / kk
Tapahtumamaksu: 0,35 € / tapahtuma
Verkkopankkimaksut: 2,89 %
Luottokorttimaksut: 2,89 %
MobilePay: 2,89 %

Paytrail hinnat

Paytrail S
Perusmaksu: 14,90 € / kk
Tapahtumamaksu: 0,50 € / tapahtuma
Verkkopankkimaksut: 3,25 %
Luottokorttimaksut: 3,25 %
MobilePay: 3,25 %

Paytrail M
Perusmaksu: 59 € / kk
Tapahtumamaksu: 0,50 € / tapahtuma
Verkkopankkimaksut: 0 %
Luottokorttimaksut: 2 %
MobilePay: 2 %

Svea Payments hinnat

Perusmaksu: 49 € / kk
Tapahtumamaksu: 0,45 € / tapahtuma
Verkkopankkimaksut: 0 %
Luottokorttimaksut: 1,90 %
MobilePay: 1,90 %

Bluecommerce hinnat

Bluecommerce Basic
Perusmaksu: 4,90 € / kk
Tapahtumamaksu: 0,35 € / tapahtuma
Verkkopankkimaksut: 2,5 %
Luottokorttimaksut: 2,5 %
MobilePay: 2,5 %

Bluecommerce Premium
Perusmaksu: 55 € / kk
Tapahtumamaksu: 0,35 € / tapahtuma
Verkkopankkimaksut: 0 %
Luottokorttimaksut: 2 %
MobilePay: 2,5 %

Visma Pay hinnat

Visma Pay Express
Perusmaksu: 9,90 € / kk
Tapahtumamaksu: 0,49 € / tapahtuma
Verkkopankkimaksut: 2,99 %
Luottokorttimaksut: 2,99 %
MobilePay: 2,99 %

Visma Pay Power
Perusmaksu: 49 € / kk
Tapahtumamaksu: 0,44 € / tapahtuma
Verkkopankkimaksut: 0 %
Luottokorttimaksut: 1,99 %
MobilePay: 1,99 %

Varaa verkkotapaaminen

Tarvitsetko apua yrityksesi myynnin kasvun pullonkaulojen tunnistamiseen tai ratkaisemiseen? Avaa kalenterini ja varaa sieltä sinulle sopivin aika, niin jutellaan lisää. 

Lue vielä nämä

Lahtelaiset yritykset, huomio!

Lahden kaupunki myöntää myynnin ja markkinoinnin yrityspalveluseteleitä enintään 35:lle lahtelaiselle mikro- tai pienyritykselle (1-49 työntekijää työllistävä) myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen.

Lue artikkeli
Scroll to Top