Kasvumarkkinointia palveluna
Kasvatamme yrityksesi myyntiä tuottamalla ja tunnistamalla parempia liidejä ja myyntimahdollisuuksia verkkopalveluissa - perustuen dataan ja analytiikkaan.
Etusivu » Digitaalinen kasvumarkkinointi » Kasvumarkkinointia palveluna
Inlean® Kasvumarkkinointia palveluna (=Digital Growth Marketing as a Service)
Kasvumarkkinointi on ketterä, jatkuvasti kehittyvä, tapa tuottaa raaka-ainetta (propektit, liidit, lisämyynti, konversiot) liiketoiminnan kasvuun. Teemme niitä digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä, jotka tuovat tulosta. Emme uhraa resursseja toimenpiteisiin, joiden hyöty tavoitteen saavuttamiseksi on vähäinen.
Tutustumme liiketoimintaanne ja asiakkaisiisi, myynnin ja markkinoinnin isoihin tavoitteisiin sekä tämän hetken tapaan (ja tuloksiin) toteuttaa myyntiä tukevaa markkinointiin ja viestintään
Luomme yhdessä yksityiskohtaiset tavoitteet ja mittarit markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteille eri asiakassegementeissä ja myyntiputken vaiheissa. Tunnistamme markkinointinne tärkeimmät kasvumahdollisuudet. Laadimme kasvumarkkinoinnin pelikirja -dokumentin, joka sisältää tekemistämme ohjaavan toimintasuunnitelman (johon tehdään datan ja kokemusten perusteella tarvittavia muutoksia jatkuvasti).
Suunnittelemme, luomme ja toteutamme automatisoidut myyntiä tukevat markkinointiviestit ja toimenpiteet.
Varmistamme, että tärkeimmät sisältösi ovat löydettävissä hakukoneissa sisältäen mm. avainsanojen ja sisällön optimoinnin sekä ns. teknisen hakukoneoptimoinnin.
Sosiaalisen median ja hakukoneiden mainonta-alustojen hyödyntäminen osana kampanjoita, mm. Meta-, Google ja LinkedIn-kampanjoiden suunnittelu ja toteutus. Muu tarvittava display-mainonta.
Suunnittelemme ja toteutamme prospekteja, liidejä ja asiakkaita kiinnostavia ja koukuttavia sisältöjä (esim. blogit, white paperit, infograafiikat, tarkistuslistat ym.)
Suunnittelemme ja optimoimme verkko- ja laskeutumissivuja. Etsimme merkityksellisiä kehityskohteita käyttäjäkokemuksen (UX) ja teknisen suorituskyvyn parantamiseksi.
Suunnittelemme ja toteutamme nopeita kehityssprinttejä ja kokeiluja, joilla tavoitellaan erityisen nopeaa kasvua halutussa tavoitteessa ja/tai konversiopisteessä. Erikoisen ketterä lähestymistapa markkinointikampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.
Keräämme jatkuvasti dataa eri markkinointikanavista, erilaisten markkinointitoimenpiteiden, ja niiden eri sisältöjen suorituskyvystä ja tuloksista.
Tuotamme raportteja ja analyysejä, jotta voit seurata sähköisen markkinoinnin tuloksia suhteessa budjettiin ja tavoitteisiin.
Käymme säännöllisesti yhdessä läpi toimenpiteitä, tuloksia ja ehdotamme kehityskohteita.
Kasvumarkkinointia palveluna
Kolme vaihtoehtoista digitaalisen kasvumarkkinoinnin palvelupakettia yrityksesi tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti. Työskentelemme tiiviisti tiimisi kanssa. Tuomme mukanamme koko digitaalisen markkinoinnin työkalupakin, ohjemistokehityksestä tutun ketterän toimintamallin sekä näkemystä ja kokemusta kiinteään kuukausihintaan. Hintaan, joka tuo enemmän kuin vie.
edullisin
Inlean® Base
- Toteutamme kasvumarkkinointia palveluna neljän viikon työjaksoissa (sprintin starttipalaveri)
- 4 htp (30 tuntia) markkinointitiimin työtä (liidigenerointi, sisällöt, SEO, SEM, digimainonta, konversio-optimointi, data, analytiikka ym.)
- Raportti markkinointitehtävien edistymisestä ja toimenpiteiden tuloksista kerran kuukaudessa.
- min. 6 kuukauden sopimus, joka laajennattavissa Mid ja/tai Prime-paketteihin.
- Tyytyväisyystakuu: Irtisanottavissa 3 kk jälkeen, mikäli tulokset eivät tyydytä.
Hinta 3000 € / kk
sis. markkinoinnin automaation ja analytiikkatyökalujen järjestelmien lisenssi-, ylläpito- ja huolenpitomaksun.
Suosituin
Inlean® Mid
- Toteutamme kasvumarkkinointia palveluna neljän viikon työjaksoissa (sprintin starttipalaveri)
- 8 htp (60 tuntia) markkinointitiimin työtä (liidigenerointi, sisällöt, SEO, SEM, digimainonta, konversio-optimointi, data, analytiikka ym.)
- Raportti markkinointitehtävien edistymisestä ja toimenpiteiden tuloksista kahden viikon välein.
- min. 6 kuukauden sopimus, joka laajennattavissa kesken sopimuskauden Prime-pakettiin.
- Tyytyväisyystakuu: Irtisanottavissa 3 kk jälkeen, mikäli tulokset eivät tyydytä.
Hinta 5900 € / kk
sis. markkinoinnin automaation ja analytiikkatyökalujen järjestelmien lisenssi-, ylläpito- ja huolenpitomaksun, Inleanin käyttämän kuvapankin kuvat.
paras lopputulos
Inlean® Prime
- Toteutamme kasvumarkkinointia palveluna neljän viikon työjaksoissa (sprintin starttipalaveri)
- 12 htp (90 tuntia) markkinointitiimin työtä (liidigenerointi, sisällöt, SEO, SEM, digimainonta, konversio-optimointi, data, analytiikka ym.)
- Raportti markkinointitehtävien edistymisestä ja toimenpiteiden tuloksista kerran viikosssa.
- Vähintään 6 kuukauden sopimus.
- Tyytyväisyystakuu: Irtisanottavissa 3 kk jälkeen, mikäli tulokset eivät tyydytä.
Hinta 7900 € / kk
sis. markkinoinnin automaation ja analytiikkatyökalujen järjestelmien lisenssi-, ylläpito- ja huolenpitomaksun.
Voit irtisanoa palvelun milloin tahansa sopimuksen aikana, mikäli et ole tyytyväinen palveluumme.
Tyytyväisyystakuu palvelulle ensimmäisen 3 kk jälkeen.
Varaa verkkotapaaminen
Tarvitsetko apua yrityksesi myynnin kasvun pullonkaulojen tunnistamiseen tai ratkaisemiseen? Avaa kalenterini ja varaa sieltä sinulle sopivin aika, niin jutellaan lisää.
Vai haluatko työskennellä projektiperusteisesti?
Toteutamme kasvuspurtteja tarkasti rajattuun myynti- ja/tai markkinointiongelmaan analytiikan ja digitaalisen markkinoinnin työkalupakin avulla projektiperusteisesti. Tutustu Digitaalista kasvuhakkerointia -palveluumme.
Miksi InLean?
Olemme oikea kumppani kasvattamaan myyntiäsi kasvumarkkinoinnin keinoin, kun haluat:
- sitoutua myyntiliidien määrän ja laadun kasvattamiseen pitkäjänteisesti.
- keskittyä ensisijaisesti brändisi rakentamiseen ja myynnin kloussaukseen (ja jättää vastuun taktisesta markkinointitoimenpiteistä meille)
- mitata erilaisten kampanjoiden suorituskykyä ja seurata tuloksia mitattavalla tavalla - datan (ja numeroiden) perusteella.
- optimoida kampanjoita (sisällöt, kanavat, kohderyhmät) ja verkkopalveluitasi reaaliaikaisen datan perusteella (mm. konversiot)
- sparrata toimivia myyntiä tukevia markkinointitoimenpiteitä ja markkinoinnin automaatioita kokeneen tiimin kanssa.
- parantaa markkinoinnin kannattavuutta ja tavoitella kasvua asiakkaan elinkaaren arvossa ("pelkän" uusasiakashankinnan sijasta.)
Muita myynnin kasvuun ohjaavia paluitamme:
Aiheeseen liittyvät sisällöt
Lahtelaiset yritykset, huomio!
Lahden kaupunki myöntää myynnin ja markkinoinnin yrityspalveluseteleitä enintään 35:lle lahtelaiselle mikro- tai pienyritykselle (1-49 työntekijää työllistävä) myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen.
Mitä kasvumarkkinointi on käytännössä? Sata digitaalisen markkinoinnin työkalua
Digitaaliseen markkinointiin voi kuulua monenlaisia strategioita ja käytäntöjä, jotka auttavat yritystäsi saavuttamaan tavoitteensa verkossa. Listaamme 100 erilaisista digitaalisen markkinoinnin toimenpidettä, joita eri toimialoilla olevat yritykset hyödyntävät liiketoiminnan kasvattamisessa.
Viisi pakollista digitaalisen markkinoinnin mittaria kaikille yrityksille
Meistä jokainen on varmaankin kuullut jossain vanhan suomalaisen bisnesviisauden “Sitä saat, mitä mittaat”. Eli kun haluamme lisää myyntiä verkossa tai verkon kautta, meidän tulee valita toiminnallemme mittareita, jotka ohjaavat toimintaamme kohti myynnin kasvua. Asia ei tietenkään ole näin yksinkertainen, mutta…