Sisältömarkkinointi
Digitaalisessa ympäristössä menestyy sisältö, mikä löydetään ja aktivoi kohdeyleisöä haluttuun toimintaan.
Etusivu » Digitaalinen kasvumarkkinointi » Sisältömarkkinointi
Digisisällöt
Kampanjasivut (landing page)
Toimivat erinomaisesti tietoisuuden lisäämiseen, liikenteen ohjaamiseen verkkosivustolle sekä suoran toiminnan (osto/tilaus/yhteydenotto) aktivoimiseen.
Sosiaalisen median sisältö
Autamme tekemään myyntiä tukevaa sisältöä sosiaalisen median kanavissa, kuten Instagram, Facebook, X (Twitter) tai LinkedIn.
Artikkelit ja Blogitekstit
Blogit ja artikkelit tarjoavat arvokasta tietoa ja vastauksia potentiaalisten asiakkaiden kysymyksiin harkintavaiheessa. Hyvin kirjoitettuna parantavat myös palvelusi löydettävyyttä hakukoneissa.
Chatbotit
Chatbotit tarjoavat välitöntä asiakaspalvelua 24/7, auttavat asiakkaita löytämään tarvitsemansa tiedon nopeasti ja keräävät liidejä myynnille.
Oppaat ja sähköiset esitteet
Oppaat ja sähköiset kirjat/esitteet toimivat mm. liidien keruussa, samalla vahvistaen yrityksen asiantuntijabrändiä ja tarjoten arvokasta sisältöä potentiaalisille asiakkaille
Whitepapers
Whitepaperit tarjoavat syvällistä tietoa ja vakuuttavat asiakkaat lopullisesta päätöksestä. Toimii erinomaisesti vakuuttamaan ostajan palvelusi paremmuudesta suhteessa kilpailijoihin.
Infograafit
Infograafit herättävät kiinnostusta ja selittävät monimutkaisia asioita visuaalisesti. Koukuttava sisältöelementti myyntiputken alkupäähän.
Asiakastarinat ja asiakasreferenssit
Asiakastarinat ja case studyt vakuuttavat asiakkaat yrityksesi kyvystä ratkaista myös heidän ongelmansa. Vahvaa ostopäätöstä tukevaa sisältöä.
Kyselyt, äänestykset, arvonnat
Koukuttavaa, helposti kulutettavaa sisältöä, mitä voit hyödyntää tiedon tai kontaktien keruussa.
Sähköpostimarkkinointi
Tarkasti kohdennettu sähköpostiviesti oikeassa kohdassa ostopolkua on hyvin kustannustehokas tapa tehdä mitattavaa ja tuloksellista digitaalista markkinointia. Suosittelemme.
Esimerkkejä hinnoittelustamme
kun sisältömarkkinointia ja digisisältöä tehdään projektiperusteisesti. Hinnat ovat ohjeellisia ja vahvistetaan tapauskohtaisesti yhdessä asiakkaan kanssa. Mitä enemmän valmista dataa, tietoa ja sisältöä on olemassa, sitä edullisemmin sisältöä jalostamme myyntiä edistämään. Tuntihintamme on 100 € + alv.
500 € + alv.
Noin 500 sanan blogikirjoitus. Hinta sisältää aiheeseen perehtymisen, toimitustyön ja oikoluvun
650 € + alv.
Noin 600 sanan asiakastarinan kirjoitus. Hinta sisältää aiheeseen perehtymisen, toimitustyön, puhelinhaastattelut ja oikoluvun
750 € + alv.
Noin 800 sanan asiantuntija-artikkelin kirjoitus. Hinta sisältää aiheeseen perehtymisen, toimitustyön, puhelinhaastattelut ja oikoluvun
2000 € + alv.
Kirjoitamme noin 1500-2000 sanan mittaisen whitepaperin. Hintaan sisältyy perusteellinen aiheeseen perehtyminen, toimitustyö, puhelinhaastattelut ja oikoluku. Hinta kattaa myös dokumentin graafisen suunnittelun, taittotyön sekä kuvapankkikuvat ja -kuvitukset.
2750 € + alv.
Kirjoitamme noin 2500-3500 sanan mittaisen e-kirjan. Hintaan sisältyy aiheeseen perehtyminen, toimitustyö, puhelinhaastattelut ja oikoluku. Hinta kattaa myös e-kirjan graafisen suunnittelun, taittotyön sekä kuvapankkikuvat ja -kuvitukset.
alk. 1000 € + alv.
Kampanjasivun suunnittelun hintaan vaikuttavat käytettävä julkaisualusta, visuaalisen ilmeen ja sisällön suunnittelun monimutkaisuus ja laajuus sekä tarvittavat tekniset ominaisuudet. Kampanjasivun suunnittelun hinta alkaa 1000 eurosta + alv.
Alk. 500 €
Infografiikan suunnittelun hinta perustuu työn laajuuteen ja monimutkaisuuteen sekä vaadittavien graafisten elementtien määrään ja toteutustapaan. Yksittäisen infograafin suunnittelun hinta on alkaen 500 € + alv.
Varaa verkkotapaaminen
Tarvitsetko apua yrityksesi myynnin kasvun pullonkaulojen tunnistamiseen tai ratkaisemiseen? Avaa kalenterini ja varaa sieltä sinulle sopivin aika, niin jutellaan lisää.