Markkinoinnin dashboard
Räätälöimme yrityksesi johtoryhmälle ja markkinointipäättäjille Dashboard -seuranta ja raportointityökalun verkkoliiketoiminnan ja digitaalisen markkinoinnin avainmittareiden ja tavoitteiden seurantaan.
Etusivu » Kasvun mittaaminen » Markkinoinnin dashboard
Dataohjautuvaa markkinointia
Asiakkaan ymmärtäminen on keskiössä
Markkinoinnin dashboardin tärkein tavoite on ymmärtää asiakasta paremmin. Tämän tiedon pohjalta on mahdollista ennakoida tulevaisuutta ja tehdä perusteltuja markkinointipäätöksiä. Dashboardien avulla voidaan myös tehostaa toimintaa ja mitata tuloksia.
Dashboardin ansiosta markkinoinnin toimenpiteet tulevat selkeämmin näkyviksi. Se mahdollistaa eri toimenpiteiden tulosten tarkan seurannan. Markkinointidataa analysoimalla voidaan tunnistaa sekä haasteita että onnistumisia, ja sen perusteella asettaa realistisia tavoitteita.
Data yhdessä paikassa
Kaikki olennainen markkinointidata kerätään yhteen paikkaan, josta luodaan eri käyttäjäryhmille suunnatut dashboardit. Tämä eliminoi tarpeen opetella monien eri työkalujen käyttö. Lisäksi data on helposti rajattavissa, jolloin voidaan määrittää, mitä tietoja kullakin käyttäjällä on oikeus tarkastella.
Suunnitelmallisuus
Aktiivisella markkinointitoimenpiteiden ja -tulosten seurannalla markkinoinnin suunnittelu ja toteutus muuttuvat entistä systemaattisemmiksi. Tämä prosessi ei ainoastaan tehosta toimintaa, vaan myös parantaa markkinoinnin tuloksellisuutta ja selkeyttää päätöksentekoa.
Mitattavuus
Dashboardit muuttavat markkinoinnin tavoitteet ja tulokset konkreettisiksi, mahdollistaen niiden reaaliaikaisen seurannan. Niiden avulla eri markkinointikanavien ja -toimenpiteiden tulokset voidaan vertailla vaivattomasti, mikä helpottaa resurssien tehokasta kohdentamista.
Markkinoinnin dashboardin rakentaminen
Markkinoinnin dashboardin hinta määräytyy rakennettavan palvelun laajuuden perusteella, johon vaikuttavat muun muassa datalähteiden lukumäärä ja käyttäjäprofiilit. Hinnoittelu koostuu aloitusmaksusta sekä kuukausimaksusta. Ota yhteyttä saadaksesi räätälöidyn tarjouksen.
seurantatyökalu
Markkinoinnin Dashboard
Visuaalinen ja reaaliaikainen työkalu tulosten seurantaan
- Tavoitteiden ja metriikoiden määritys
- Käyttäjien tarpeiden kartoitus
- Datalähteiden määritys
- Datalähteiden yhdistäminen
- Dashbordin toteutus
- Käyttäjäkoulutus
alk. 1000 €
Varaa verkkotapaaminen
Tarvitsetko apua yrityksesi myynnin kasvun pullonkaulojen tunnistamiseen tai ratkaisemiseen? Avaa kalenterini ja varaa sieltä sinulle sopivin aika, niin jutellaan lisää.