Verkkosivut palveluna
Julkaisemme ensin perussivuston, minkä jälleen sivustoa kehitetään strategian ja analytiikan ohjaamana.
Etusivu » Kasvun mahdollistaminen » WordPress-verkkosivut » Verkkosivut palveluna – Growth-Driven Design
Kenelle?
Growth-Driven Design -toteutusmalli soveltuu erinomaisesti, jos
- Olet toimialalla, jossa markkinat ja trendit muuttuvat nopeasti, ja tarvitset sivustosi jatkuvaa optimointia pysyäksesi kilpailukykyisenä.
- Liiketoimintasi kasvaa ja kehittyy, ja tarvitset sivuston, joka voi joustavasti mukautua uusiin vaatimuksiin.
- Arvostat sivuston jatkuvaa optimointia ja kehitystä pitkällä aikavälillä.
- Haluat testata ja kehittää sivuston sisältöä ja käyttökokemusta palautteen, datan ja analytiikan perusteella.
- Olet startup- tai kasvuyritys, ja haluavat ketterän ja joustavan lähestymistavan verkkosivujen kehittämiseen.
Palvelusisältö
- Nykyisen sivuston käyttöönottotarkistus (Website Audit)
- Kickoff-suunnittelupalaveri
- Verkkopalvelun konseptin suunnittelu
- Käyttöliittymän ja ulkoasun suunnittelu
- Tekninen toteutus (ohjelmointi, kehitystyö)
- Testaus ja laadunvarmistus
- Sivuston julkaisu
- Käyttökoulutus
- Datankeruu ja analytiikka
- Sivuston suorituskyvyn ja käyttäjäkokemuksen jatkuva analysointi (raportti)
- Sivuston sisällön ja toiminnallisuuksien jatkuva optimointi
- Projektinhallinta ja yhteydenpito
Prosessikuvaus
Prosessi etenee jatkuvasti yhdessä sovitun ajanjakson ajan ja/tai kunnes sivusto saavuttaa optimaalisen suorituskyvyn liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseksi.
Palvelun hinta
Growth-Driven Design -mallissa palvelun hinta koostuu perusmaksusta sekä kuukausittaisesta palvelumaksusta. Usein käytössä on myös tuloksiin perustuva hinnoittelumalli. Palvelun hintaan vaikuttavat monet tekijät, kuten sivuston laajuus, toiminnallisuudet ja käytetyt teknologiat.
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous verkkosivustosi toteuttamisesta Growth-Driven Design -mallin mukaisesti.
Mikä Groth-Driven Design?
Mitä tarkoittaa Growth-Driven Design?
Growth-Driven Designilla tarkoitetaan ketterää verkkosivuston suunnitteluprosessia. Tässä suunnittelumallissa pyritään julkaisemaan verkkosivuston nopeasti ensimmäinen versio ("Launch Pad"). Tämän jälkeen käyttäjädatan ja käyttäjäkokemusten perusteella kehitetään sivustoa jatkuvasti kehityssprinteillä. Kehitystyötä jatketaan niin kauan, kunnes sivusto saavuttaa sille asetetut tavoitteet.
Miten Growth-Driven Design eroaa perinteisestä web-suunnittelusta?
Perinteinen web-suunnittelu toteutetaan yleensä yhtenä isona projektina, johon kuuluu kattava suunnittelu- ja kehitysprosessi. Tämän prosessin lopputuloksena julkaistaan valmis tai ainakin lähes valmis verkkosivusto tai -palvelu. Julkaisun jälkeen korjataan mahdollisia bugeja ja tehdään pieniä parannuksia sivuston toimintaan. Ongelmana tässä mallissa on, että se voi viedä liikaa aikaa, eikä projektin alussa välttämättä tiedetä, millaista verkkosivustoa loppukäyttäjä todella tarvitsee tai haluaa. Growth-Driven Design -malli puolestaan perustuu datan avulla tapahtuvaan sivuston jatkuvaan kehittämiseen, eroten perinteisestä tavasta, joka noudattaa enemmän "rakenna ja julkaise" -tyylistä lähestymistapaa.
Mitä asioita Growth-Driven Design -mallissa mitataan?
Yleensä suunnitteluprosessin aikana kerätään käyttäjäpalautetta ja käytetään verkkosivuston keskeisiä suorituskykymittareita, kuten liikenteen määrää, käyttäjien sitoutumista, konversioprosenttia, konversioiden määrää sekä konversioiden arvoa. Mittarit määritellään tapauskohtaisesti.
Kumpi on parempi? Perinteinen malli vai Growth-Driven Design?
Tähän kysymykseen ei ole yksiselitteistä vastausta. Monissa tapauksissa perinteinen malli verkkosivujen suunnitteluun voi olla parempi vaihtoehto. Sen sijaan Growth-Driven Design -malli soveltuu hyvin startupeille ja kasvuyrityksille, jotka etsivät ketterää ja joustavaa lähestymistapaa verkkosivujensa kehittämiseen.
Varaa verkkotapaaminen
Tarvitsetko apua yrityksesi myynnin kasvun pullonkaulojen tunnistamiseen tai ratkaisemiseen? Avaa kalenterini ja varaa sieltä sinulle sopivin aika, niin jutellaan lisää.