Markkinoinnin automaatio
Tehostamme liiketoimintaasi automatisoimalla vaikuttavia myynnin, markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteitä: Oikea viestisisältö, oikeille kohderyhmille, oikeaan aikaan. Automaattisesti.
Etusivu » Kasvun mahdollistaminen » Markkinoinnin automaatio
Kaikille meille, jotka haluamme parempia tuloksia vähemmällä vaivalla.
Markkinoinin automaatiolla kasvatetaan myyntiä, parannetaan asiakaskokemusta ja tehostetaan yrityksen myyntiä tukevia sisäisiä liiketoimintaprosesseja mm.
- Liidigeneroinnin automaatiot (lomakkeet, landing-sivut, liidipisteytys ym.)
- Asiakassuhteenhallinnan (CRM) automaatiot (liidien segmentointi, myynnin aktivointi ym.)
- Asiakasviestinnän automaatiot
- Verkkokaupan automaatiot (hylätyt ostoskorit, lisämyynti ym.)
- Työnkulun ja prosessien automaatiot (tehtävien jako, CRM-integraatiot ym.)
- Analytiikan ja raportoinnin automaatiot (mittarit, seuranta, suorituskyky ym.)
- Sähköpostiautomaatiot (personointi, kampanja-ajoitukset ym.)
- Sisältömarkkinoinnin automaatiot (sisällön kohdentaminen, sisältösuositukset ym. )
- Tapahtumamarkkinoinnin automaatiot (kutsuprosessi, osallistujaviestintä ym.)
- Sosiaalisen median automaatiot (julkaisujen ajoitus, vuorovaikutus ym.)
- SMS-viestinnän automaatiot (automaattiviestit, personoidut viestit ym.)
Oikein rakennettu markkinoinnin automaatio on supertehokas tapa tuottaa liidejä myynnille
Inlean® Markkinoinnin Automaation palvelu:
Tutustumme yrityksesi liiketoimintaan ja sen tavoitteisiin kasvun ja myynnin näkökulmasta.
Käymme läpi tämän hetken mallin toteuttaa myyntiä tukevaa viestintää erilaisille asiakasryhmille myyntisuppilon eri vaiheissa (sisältö, kanavat, toimenpiteet, automatisoidut tehtävät, tulokset)
Määrittelemme tavoitteet markkinoinnin automaatiolle. Suunnittelemme yhdessä markkinoinnin automaatiostrategian ja automaatioprosessit palvelemaan liiketoimintasi kasvua.
Keräämme ja jaottelemme prospektit, liidit ja asiakkaat myynnin näkökulmasta tarkoituksenmukaisiin segmentteihin.
Asennamme ja määrittelemme tarpeisiisi istuvan markkinoinnin automaatioalustan. Suosittelemamme vaihtoehdot ovat Mautic (sopii useimmille) tai Hubspot. Joissain tapauksissa myös MailChimp toimii tarkoitukseen.
Suunnittelemme markkinoinnin automaatioon räätälöityä sisältöä yhdessä sovitulla tavalla.
Suunnittelemme, luomme ja testaamme automatisoidut myyntiä tukevat markkinoinin automaatioketjut yhdessä valittuihin kanaviin.
Luomme tarvittavat seurantakoodit ja yhdistämme ne analytiikkatyökaluihin. Keräämme dataa markkinoinnin automaatiopolkujen ja niiden eri toimenpiteiden suorituskyvystä ja toimivuudesta.
Optimoimme markkinoinnin automaatiopolkujen eri osa-alueita, sisältöjä, prosesseja tuottamaan parempaa tulosta.
Ohjaamme myyntiliidit ja muut hoidettavat tehtävät myynti- ja markkinointiorganisaatiolle viipymättä (automaattisesti). Luomme tarvittaessa järjestelmän, jolla varmistetaan liidien jatkohoito (lisäpalvelu).
Tuotamme raportteja ja analyysejä, jotta voit seurata markkinoinnin automaation vaikutusta liiketoimintasi kaupallisiin tavoitteisiin.
Käymme säännöllisesti yhdessä läpi toimenpiteitä, tuloksia ja ehdotamme uusia automatisoitavia liiketoiminta- ja markkinointitehtäviä.
Konversioprosentti kasvuun markkinnoinnin automaatioilla
Suomen suurimpiin ikkuna- ja ovivalmistajiin kuuluvan Piklaksen verkkokaupassa on Inleanin suunnitteleman markkinoinnin automaation avulla saavutettu konversioprosentti, joka moninkertaistaa tulokset verrattuna muihin markkinointikanaviin
Markkinoinnin automaatio palveluna
Yksi asia on varmaa. Markkinoinnin automaation avulla kasvatat myyntiäsi ja tehostat liiketoimintaasi. Autamme sinua markkinoinnin automaation käyttöönotossa sekä vastaamme tarpeidesi mukaisesti automatisoitujen markkinointitehtävien suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta, laadun varmistamisesta, analytiikasta ja raportoinnista – joko niin, että tuotamme sisällön polkuihin tai sparraamme tiimiäsi näissä.
Homma käyntiin
Starttipaketti
Markkinoinnin automaation käyttöönotto ja ensiaskeleet
- Alkukartoitus
- Workshop (tavoitteet)
- Gameplan (automaatiopolut)
- Markkinoinnin automaatiostrategia
- Markkinoinnin automaatioalustan käyttöönotto
- Testaus ja laadunvarmistus
- 1 kpl markkinoinnin automaatiokampanja sisältäen sisällön suunnittelun, automaatiopolun toteutuksen ja tulosten raportoinnin
- 4900 € + alv
- hinta ei sisällä markkinoinnin automaatioalustan (esim. Mautic tai Hubspot) käyttömaksuja.
Inlean® Retainer Basic
Markkinoinnin automaatio palveluna (Basic)
- edellyttää starttipaketin hankintaa
- vastuu sisällöntuotannosta on sinulla ja tiimilläsi, me sparraamme ja vastaamme teknisestä toteutuksesta, laadun varmistamisesta, analytiikasta, seurannasta ja raportoinnista sekä liidien ohjauksesta myynnille.
- enintään 10 aktiivista markkinoinnin automaatiota
- 750 € / kk (12 kk sopimus)
- hinta ei sisällä markkinoinnin automaatioalustan (esim. Mautic tai Hubspot) käyttömaksuja.
- Tyytyväisyystakuu*
Inlean® Retainer All Inclusive
Markkinoinnin automaatio palveluna (All Inclusive)
- edellyttää starttipaketin hankintaa
- vastuu sisällöntuotannosta on meillä, sinä ja tiimisi sparraatte ja hyväksytte toimenpiteet. Me vastaamme kaikesta muusta. Optimoimme sisältöä ja automaatiota säännöllisesti parhaan mahdollisen konversion saavuttamiseksi.
- enintään 15 aktiivista markkinoinnin automaatiota
- 2500 € / kk (12 kk sopimus) sis. markkinoinnin automaation järjestelmän lisenssi-, ylläpito- ja huolenpitomaksun.
- Tyytyväisyystakuu*
Miksi Inlean?
Olemme oikea kumppani tukemaan myyntiä markkinoinnin automaatioilla, kun haluat
- myynnin keskittyvän liidien kloussaukseen ja asiakkaiden hoitoon viestien näpyttelyn sijasta
- sisältöä, jonka tehtävänä on aktivoida vastaanottajaa toimimaan sovitulla tavalla
- tietoon (data ja analytiikka) perustuvan tavan toteuttaa markkinointia ja viestintää tavoitteidesi (KPI) pohjalta
- ketterän tavan optimoida, luoda ja lopettaa toimenpiteitä jatkuvasti
- kilpailijoitasi merkittävästi paremman mallin kasvattaa myyntiputkeasi sen jokaisessa eri vaiheessa.
Varaa verkkotapaaminen
Tarvitsetko apua yrityksesi myynnin kasvun pullonkaulojen tunnistamiseen tai ratkaisemiseen? Avaa kalenterini ja varaa sieltä sinulle sopivin aika, niin jutellaan lisää.